LymfeKnuten

Lymfebein på ferie

Posted on: 22/11/2010

Jeg elsker å jobbe. Gleder meg hver morgen, legger meg hver kveld og gleder meg til dagen etter. Liker å stå på. Synes det er gøy når det bobler.

Men, – nå når jeg har hatt ferie noen dager legger jeg merke til at lymfebeinet har det noe bedre enn det det har i hverdagen. «Eg likar det ikkje» – som noen ville si, – men jodda, jovisst liker jeg at mitt lymfebein har det bra, – men det er jo forbasket at det faktisk gjentatte ganger viser seg at mitt ben liker bedre å ha det rolig enn å ha det full fart og gøy på jobb.

Jeg mener overhodet ikke med dette å antyde at lymfødemikere bør pakke vekk jobbtøyet og sette seg i pensjoniststolen. Det jeg tenker er – tenk om jeg kunne klare å ta med meg noe av de gode ferievibrasjonene inn i den hjemlige jobbtilværelsen slik at lymfebeinet kunne roe seg litt der hjemme også.

Det er aldri for sent å lære, – håper jeg.

Legg igjen en kommentar

