LymfeKnuten

Så er jeg omfavnet – igjen

Posted on: 14/08/2010

Hverdagen har begynt, – og jeg har vært hos fysioAnn et par ganger etter en ferietid som minnet om fraværsmaksimering. I går var jeg veldig klar for å bli bandasjert – av proffe hender. Jeg har ikke noen egentlige problemer med å bandasjere meg selv, – tror jeg. Men det er ikke noen tvil om at det kjennes anderledes ut når en fysioterapeut med lang erfaring gjør det.

Det var godt å gå med bandasje i hele går, – og bandasjen sitter like godt i dag også, – slik er det ikke alltid når jeg har bandasjert selv.

Men nattestider skulle jeg ønske at jeg kunne få en spesiallaget JoViPak, – med innebygget AirConditioner! Yay!!

Legg igjen en kommentar

