LymfeKnuten

Nedtellingen har begynt

Posted on: 27/07/2010

Det er tirsdag. I går var det mandag. Fin uke.

På torsdag skal jeg til fysioterapeuten igjen. Gleder meg. Hun er sikkert i slag. Først 3 uker ferie i sol og varme, – så noen svale fine get back to the real life dager her i Oslo.

Gleder meg veldig!

2 kommentar to "Nedtellingen har begynt"

Fredag idag, og endelig helg ! 🙂 Kun en arbeidsuke til feriestart… Det er ikke greit når behandlers ferie og ens egen faller rett etter hverandre, 1-2 mnd uten proff behandling er triste greier. Særlig når hytte er under oppføring og min mann jobber hele dagen, er ofte hjemme først i 23-tiden. Og da forventer jeg ikke behandling, han er min private behandler(veldig flink !)

Om, om jeg er enig med deg!!!

I går var det bare superdeilig endlig å ligge å benken med FysioAnn igjen. Fraværsmaksimering er ikke noe for oss lymfødemikere, det er helt sikkert.

Tenker meg at dere gleder dere supermye til hytta er klar til å brukes. Og uansett håper jeg du får en ferie som gir deg så mye avstand og avspenthet til at du ikke får noen «abstinenser» å snakke om.

Legg igjen en kommentar

