LymfeKnuten

Litt nytt på lymfoedem.no, – og meg selv og mitt ben

Posted on: 23/07/2010

På Norsk lymfødemforenings nettsted har «Nyttige lenker» fått en ny post, nemlig Aktuelt akkurat nå.

Om litt vil nettstedets startside få eget lite nyhetsfelt også. Det blir bra.

Og så skal jeg på tur, – biltur nesten. Da er det godt med god plass, – enten skyve setet helt tilbake og legge benet opp, – eller parkere meg selv i baksetet og med venstrebenet fint og høyt på «kassa» mellom forsetene. Uansett får jeg muligheten til å ha benet opp slik at jeg ikke skal ha en stokk til bein ved framkomst.

Kanskje kan jeg få lokket EkteMannen til en stopp eller to også. Drikke mye vann kanskje, – slik at jeg må få en tissestopp 😉

Sommerstell av lymfeben må en stort sett ordne selv. Gleder meg veldig til FysioAnn kommer tilbake fra ferie, – i år har vi vel hatt tilnærmet fraværsmaksimering mht ferie, – og to mnd helt uten behandling går ikke helt upåaktet hen.

Legg igjen en kommentar

