LymfeKnuten

Bandasjere til reisen, – eller ikke?

Posted on: 16/03/2010

Torsdag setter jeg meg igjen på et fly, heldigvis ikke noen lang reise.

Det rare er at jeg hver eneste gang ikke er helt sikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg bandasjere venstrebeinet, eller skal jeg forsøke å få på en ekstra strømpe, – i alle fall en knestrømpe?

Jeg er superirritert over at jeg, en godt voksen (huh – ok, gammel) dame ikke har klart for seg hva som er bra. Men jo, jeg vet jo hva som er bra, jeg klarer bare ikke bestemme meg for hva jeg selv skal gjøre, – det er noe helt annet.

Jeg har jo etterhvert en buksesamling som burde dette ethvert behov, – i alle fall kan jeg bandasjere meg herfra til månen og fremdeles være dekket av vide bukser som ikke avslører den minste kompresjonsbandasje …

Hm, – for det er jo nettopp noe av greia. I hverdagen er det greit med bandasjeringer, – men det er ett eller annet med reisesituasjonen som gjør at jeg gjerne vil være, – tja, ikke fiks, chic, smart, lekker – men kanskje bare litt normal? Kanskje er det derfor jeg svinger slik, enten må jeg være superbra bandasjert, eller så vil jeg være kun i kompresjonsstrømpe og den nye jeansen i en størrelse mindre – ja, tenk, jeg hadde kjøpt nye jeans og måtte bytte til mindre. Til mindre!! Halleluja, – jeg har vel aldri i mitt liv kunnet kjøpe en mindre størrelse av noe, – det har tvert imot alltid sakte men sikkert vært et behov for en størrelse større.

Jeg synes jeg ser litt flabby sideflesk som disser, – men jeg tror jeg reiser i trange jeans. Ok – venstrebeinet er klart trangere enn høyre, – men kanskje er det virkelig slik at det bare er jeg som ser det?

Da ble det flyreise uten bandasjer, – men kanskje litt bandasjering ved framkomst?

Legg igjen en kommentar

