LymfeKnuten

Litt stress, – og pang så merkes det i leggen

Posted on: 28/02/2010

Det er da forbasket, – lymfeleggen tåler dårlig mentalt stress.

Jeg vet det jo, har hørt det fra pålitelig hold, men blir likevel irritert – på meg selv, når jeg merker at det er sant.

Med to skolebarn i huset, når en ikke er vant til slikt, blir det stress. Klær, matpakker, drikkeflaske, riktige ting i pennalet, transport til og fra to skoler – møte fettere – møte venninner fra tidligere besøk ….

Jeg skriver lapper, lager timeplan, – og håper å gjennomføre uken uten for mye knall og fall, – men allerede en dag inn i besøket kjente FysseAnn at leggen var stinnere enn to uker tidligere, – og enda hadde jeg vært superflink med egenbandasjering, brukt JoViAnna hver natt, og – ja, gjort alt jeg kunne gjøre, – uten å droppe vinen og den gode maten da.

Puster litt ekstra, – tar noen runder med dyppust i håp om at det skal få stresset til å løssne. Tenke positivt.

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

