LymfeKnuten

Sikkerhet – i fly, også med lymfødemikere om bord

Posted on: 28/12/2009

Alle er jo for flysikkerhet, det er bra at det er gode kontroller. Likevel blir jeg halv fnisete, halvt ergerlig hver gang jeg må gjennom ekstra kontroller på grunn av et bandasjert ben.

Det rare, det virkelige rare er at det er bare i Frankrike at jeg blir stoppet og kontrollert om igjen på grunn av det bandasjerte benet, aldri i Norge. Det kan jo ikke bety annet enn at man har innstilt disse sikkerhetsportalene på en annen måte her enn i Frankrike.

Men, – betyr det at jeg burde melde fra, si fra om at Norge har et problem, – man kontrollerer ikke godt nok?

Hm, jeg vet ikke riktig, – tror jeg venter litt jeg.

Legg igjen en kommentar

