LymfeKnuten

De som selger

Posted on: 30/11/2009

Den som venter på noe godt …

Gjett om jeg har ventet, – og selvsagt, – jeg tror jo at jeg har ventet på noe godt.

Jeg har hørt på en produktpresentasjon, på masse gode lovord om hva produktet kan gjøre for en lymfearm eller et lymfeben. Et kvalitetsprodukt som skulle kunne leveres på kort tid, – og enda kortere nn kort om det var behov.

Etter 9 uker venter jeg fortsatt. Et norsk helseagentur som pretenderer å arbeide for lymfødemikere er ikke lengre på toppen av min idolliste. Og det er vel bare om produktet blir en knallsuksess (om det noensinne kommer, og jeg får lov til å betale de tusener av kroner det koster) at jeg i det hele tatt mykner.

Akkurat er jeg ganske så grum i hu, – jeg banner og ønsker selgere dit peppern gror! #leverandørfail# som vi sier på twitter.

Legg igjen en kommentar

