LymfeKnuten

Archive for november 1st, 2009

Det er ikke akkurat noen bombe at det vil være vettugt å gå litt ned i vekt – for lymfødemets skyld.

Jadda, jadda, jadda. Jeg vet. Og jeg kan, – egentlig. Men jeg har bare llitt problemer med gjennomføring, – med utholdenhet, med å følge en diett de gitt antall dager.

Det er ikke noe problem med en suppdiett som lover gull og grønne skoger, og en formidabel vektreduksjon etter en uke – problemet kommer med en gang den normale hverdagen ikke er der, – en invitasjon en hverdag, en Ekte Mann som kommer hjem og skal ha «vanlig mat» – dette kombinert med at jeg har en utrolig svak karakter og ikke bare snubler i første hull, men graver meg selv dypere og dypere i hullet.

Er du ikke helt sikker på hva jeg mener? Vel, det er så trist at om jeg først går i fella så er det ikke nok med det, – jeg hiver innpå alt hva jeg kan, jeg tar en ekstra, jeg tar et glass til. Det er dumt det.

Er det noen som lurer på hvorfor jeg ikke går ned vekt som jeg skulle ønske?