LymfeKnuten

Bli attraktiv

Posted on: 18/09/2009

Det er ikke til å komme forbi, – besøksstatistikken er ikke overveldende.

Jeg kan blogge oftere, – legge inn saftige «attraktive» ord, – ord som gir treff – det er nok å velge mellom, – kan ta ord fra boktitler som glitter*, – *stim og andre.
Ja for du er klar over at * erstatter en eller flere bokstaver, i god gammel dos stil. Det – det er du selv som bestemmer hvilket ord som står, – og som kanskje kunne gitt litt ekstra treff. Men så lenge jeg skriver * er det ikke noen hjelp å få.

Ord. På mine kompresjonsbandasjer står det et ord og et tall. For de som kjenner meg kan det se ut ut som om jeg har dedisert en del bandasjeruller til ektemannen. Men slik er det jo ikke, de er bare innkjøpt i jan(uar) i 07, 08 eller 09. De er merket for å holde styr på settene, – og for å holde et lite øye med hva som snart bør byttes ut.

Grunnen til at såvidt mange er tilegnet Jan, – og ikke viet Jul, eller Mai er rett og slett at jeg gjerne har vært til intensivbehandling på Montebello i januar, og i den anledning benyttet meg av anledningen til en liten fornyelse av bandasjegarderoben. Det er jo ikke bare det synlige tøyet som må fornyes fra tid til annen, – også det lille, – eller ikke så lille, under må erstattes jevnlig.

Jeg går i andre fornyelsestanker også nå, – hvordan skal jeg beskrive det jeg tenker anskaffe meg? En enbenssovepose – med nogo attåt? Vel, det er en ganske så kostbar nattkompresjonsstrømpe jeg nå har tenkt å våge meg på å prøve. Prøve ut og betale for med egne penger – så får jeg søke om forhøyet grunnstønad etterhvert hvis det viser seg at det er noe som er å satse på. Jovi-Pak – for et grusomt navn på et firma som lager produkter for lymfødemikere, – men det får jeg tåle, – det er produktet, ikke navnet som teller. Andre som har prøvd det synes det er meget lovende, – og jeg må jo si at litt nattbehandling av dette beinet kunne jeg godt tenke meg.

Det er kanskje ikke noe jeg skal / bør / tør bruke hver natt, – og i alle fall ikke hvis det er veldig varmt, – men med den årstiden vi går inn i nå skulle det gå bra.

Denne anskaffelsen går ikke inn under kategorien sexy undertøy, det skal være sikkert. Men kanskje gjør bruken av akkurat de ordene at det vil bli litt flere som oppdager bloggen min.?

Legg igjen en kommentar

