LymfeKnuten

20 år med utdanning av lymfødemterapeuter

Posted on: 09/09/2009

I morgen skal jeg på festmiddag.

Det er 20 år siden tre modige jenter og en mann startet opp med det som etterhvert har blitt en utrolig vellykket utdanning for fysioterapeuter i lymfødembehandling.

Hurra for dem! For Helen, Ann, Kristin – og Carl Fredrik.

I løpet av disse årene har de utdannet hundrevis av dyktige lymfødemterapeuter, – fysioterapeuter som arbeider over hele Norge, – og Norden. Folk som gjør en forskjell for oss lymfødemikere.

Vel må fysioterapeuter som tar denne utdanningen betale for sine 4-ukerskurs, – det skulle tatt seg ut ellers! Men alt hva dette har kostet av personlig innsats, – det orker jeg bare ikke tenke på.

Nå gleder jeg meg til i morgen. Jeg skal se på hva utstillere har av nye ting, – snakke med mange flotte lymfødembehandlende fysioterapeuter, – og ha det veldig trivelig, – det siste er jeg sikker på.

Legg igjen en kommentar

