LymfeKnuten

Sol og luft – ja, også for «lymfehud»

Posted on: 14/03/2009

– Det er jo litt forskjell på fargen på disse to beina da, det er ikke bare tykkelsen, – sa jeg der jeg lå på benken.

– Jo, – men snart kan du få litt sol og farge, sa fysioAnn.

Jeg kjente jeg nesten grøsset. Beinet mitt har jo nesten ikke vært i friluft utendørs siden det fikk ny status for 12 år siden.

– Mja, jeg soler meg jo ikke noe særlig jeg da.

– Det finnes masser av utmerkede solkremer nå, – det er ingen grunn til å være redd for å bli solbrent. Huden din har godt av luft og sol – sa fysioAnn.

Dette vet jeg jo egentlig fra før, – men jeg trenger virkelig å bli «tesnakka», – jeg har jo helt klart fått lymfatisk arrvev mellom ørene. Nå må jeg ta meg på tak!

Sommeren 2009, – sommeren jeg skal forsøke litt sol, – godt innsmurt med det beste jeg finner!

Og ute er det enorme hauger med snø, grått, vakre hvitdekkede trær – det tar litt tid før sommeren er her ser det ut til, jeg får trene mentalt i mellomtiden.

Legg igjen en kommentar

