LymfeKnuten

Utvidet hjemmelekse – uten tvang

Posted on: 10/03/2009

Jeg kan jo tenke.
Hi, hi – selv om jeg noen ganger kan lure å om det er sant.

Det ble jo noen refleksjoner etter hjemmeleksen fra fysioAnn fredag.
Det er greit med konkrete øvelser, fint beskrevet,

ok: store sirkler med tærne, store, sakte, strekke ut.
Og så, tærne mot deg, og deretter langt fra, – saaaakte og streeeekkkkk, – ok.
Got it !!!!

Dette er ikke spennende – men, jeg aksepterer at det er akkurat det som skal til for et bedrident lymfødemben.
Og da sier jeg som Egon i Olsenbanden: Jeg har en plan.

Planen er Trapper, Trapper, Trapper.

Det å gå i trapper gir akkurat det fysioAnn ber om, gode strekk, sakte bevegelser, – jeg setter lymfepumpa igang!
Yeah! Sånn er det bare!

Innmari dumt at jeg har kontor i 1.etasje, – må finne en god samarbeidspartnere i 4 etasje (for høyere er ikke bygget vårt)

Legg igjen en kommentar

