LymfeKnuten

Levende modell – ikke forsøkskanin

Posted on: 18/01/2009

Hvert år utdannes det nye lymfødembehandlere i Norge. Heldigvis.

Neste uke begynner bolk to av 08/09-kurset, – og jeg skal være tilstede en time, en dag – muligens som en av flere lymfødemikere  – for at fysioterapeutene som er under utdanning skal få se og ta på et lymfødem.

Dette er jeg glad for, – alt som er med på å fremme behandlingstilbudet for lymfødemikere stiller jeg opp for.

Så er jeg jo litt spent på hvordan det blir også, – for meg er det første gangen til tross for at jeg jo har mange år på baken som lymfødemdame, – det har jo blitt litt lymfødem på den ene delen av baken også – faktisk. He, he.

Legg igjen en kommentar

