LymfeKnuten

En trapp eller to

Posted on: 05/11/2008

For et år siden hadde jeg kontor i tredje etasje. Det var ganske ok. Selv om vi hadde flere heiser benyttet jeg anledningen til å gå trapper, og det var klart til beste for meg – for både lunger og lymfødemben.

Nå har vi blitt omorganisert, jeg har flyttet to trapper ned, og har ikke så mange ærend oppover i etasjene. Det straffer både lunger og legg.

Men, jeg kan ikke be en organisasjon på bortimot 100 mennesker om å omorganisere seg en gang til bare for at jeg skal tvinges til å gå i trapper?

Kan noen gi meg et lite tips? Og si nå ikke at jeg bare kan gå i trapper av meg selv, at det er gratis, at jeg bestemmer selv, at det er meg det kommer an på.

Hallo – tror dere ikke at jeg vet det. Jeg trenger hjelp, noe som tvinger meg. Tving meg!

1 Response to "En trapp eller to"

Hehe, fysisk aktivitet ja…. Kjenner til den med at man faktisk burde bli tvunget litt for å faktisk gjøre det. Nå har jo ikke jeg lymfødem selv, det er jo lillejenta mi som har det, men fysisk aktivitet trenger vi jo alle! Har da ikke så mange råd å gi deg, annet enn at du ellers må nytte anledningene som å gå i trapper eksempelvis på kjøpesenteret i stedet for å ta rulletrapp. Off, håper andre kan komme med bedre råd. Kunne trengt noen selv også 😉

Legg igjen en kommentar

